Bekijk uw welzijnsorganisatie.

De kracht van transparantie

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.

Interne transparatie

Waarom interne publicatie van resultaten?
Door de resultaten intern transparant te maken bevordert een organisatie de draagkracht onder de medewerkers. Bovendien krijgen ze meer bewustzijn dat elk klantcontact ook echt leidt tot een bepaalde reactie en een bepaald oordeel.

Mogelijkheden voor interne publicatie
• Resultaten op intranet delen
• Resultaten tonen op schermen binnen de organisatie. Communiceer op strategische plaatsen zoals de ontvangstbalies, vergaderzalen en andere ruimten waar activiteiten plaatsvinden

Externe transparantie

Waarom externe publicatie van resultaten?
De organisatie laat zien dat zij de cliënt serieus neemt
De cliënt ziet dat er iets met de resultaten wordt gedaan
De stem van de cliënt wordt gehoord, dit bevordert ook de cliëntgerichtheid van de medewerkers

Mogelijkheden voor externe publicatie
• Publicatie op eigen website of partnersites via een gratis en standaard beschikbare widget
• Publicatie op welzijn.tevreden.nl

Laatste reviews

Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op welzijn.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

Tevreden.nl streeft naar openheid en transparantie van onderzoeksresultaten richting consumenten, stakeholders of ketenpartners. Kinderopvang.tevreden.nl werkt daarom samen met Opiness. De resultaten en reviews verzameld op kinderopvang.tevreden.nl kunnen worden gepubliceerd op Opiness.

7.8
9

16/09/2023 14:18

Maatschappelijk werk

Ik ben heel tevreden over de ondersteuning die de AMW 'er mij heeft geboden. Ze luisterde goed en zette mij aan het denken waardoor ik goede beslissingen kon nemen die op dat moment voor mij helpend waren.

  • Algemeen maatschappelijk werk
9

11/09/2023 11:57

Jeugd ggz Ijsselland

We zijn heel goed geholpen door onze contactpersoon binnen de Jeugd GGZ. Zij dacht heel goed mee en zorgde ervoor dat wij nog meer inzicht kregen bij wat onze dochter nodig heeft en nodig gaat hebben. We kijken erg fijn terug op de behandeling.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

08/09/2023 15:53

Sociaal Raadslieden Werk

Geweldig prettig en professioneel geholpen.

  • Sociaal raadslieden werk
5

05/09/2023 14:47

Jeugd ggz Twente

Op zich zeker wel positief en de verwachting van de behandelaar als van mijzelf was ook dat t moeilijk zou worden resultaat te behalen. Tip; behandelaar heeft Pmt ingezet. Jammer was dat de aanname van de behandelaar over is genomen bij aanvang van Pmt waardoor ik telkens het gevoel kreeg mezelf te moeten verdedigen/verantwoorden

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
5

05/09/2023 13:29

Jeugd ggz Ijsselland

In het begin was ik vrij positief. Alleen na ren paar gesprekken vond de begeleider het niet meer nodig om ons als ouders te helpen. Het laatste telefoongesprek was maar 10 minuten

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
8

27/08/2023 14:05

Jeugd ggz Ijsselland

In eerste instantie hadden we een behandeling die niet hielp en ook qua communicatie liep het niet lekker. Nadat wee dit aangegeven hadden kregen we een andere behandelaar en toen verliep het heel goed.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
9

26/08/2023 08:16

Jeugd ggz Ijsselland

Ik ben altijd heel fijn geholpen. De behandeling wordt echt afgestemd op jouw wensen!

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
6

25/08/2023 20:03

Farent

het laatste gesprek met een maatschappelijk medewerker was erg fijn,op andere vlakken heb ik slechte ervaring. betreft geheimhouding, ik heb eens meegemaakt dat een medewerker van voorheen divers, nu dus farent, die altijd bij onze wijkvergaderingen was, mijn verhaal doorverteld heeft aan een gezamenlijke kennis, waardoor er ruzie ontstond. Hij had mijn verhaal dus vd vrouw in kwestie gehoord, wat persoonlijk en werkgerelateerd was. zij had dus met hem hierover gesproken. blijkt dat de persoon waarover ik klaagde en vroeg hoe ik met hem moest omgaan, een bekende van haar te zijn. op dat moment had zij het gesprek niet door moeten laten gaan, en dit mij moeten vertellen.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

23/08/2023 20:17

Jeugd ggz Ijsselland

Heel tevreden. Ik heb er heel veel aan gehad, en het is een stuk rustiger thuis geworden.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
9

13/08/2023 10:57

Jeugd ggz Midden Ijssel en Oost Veluwe

Goed. Aardige mensen. Er was 1 iemand die ik niet mocht en toen hoefde ik niet meer naar haar toe en hebben ze het anders opgelost.

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
9

08/08/2023 12:38

Jeugd ggz Twente

Ze nemen de tijd voor ons, en wij kunnen altijd bellen, als er hulp nodig mocht zijn.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

08/08/2023 12:21

Jeugd ggz Twente

Goede en snelle hulp . Professionele hulpverleners met het oog voor de cliënt.

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
3

07/08/2023 01:47

Jeugd ggz Ijsselland

het was moelijk ik moets altijd vegten voor.mijn zoon help die hij nodig heeft zals vervoer vakantie opvang

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

05/08/2023 18:56

Jeugd ggz Ijsselland

Fijne mensen, snel hulp wast je wat aan hebt

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
4

03/08/2023 18:26

Jeugd ggz Twente

Wisselende ervaring. De ene behandelaar had voldoende expertise en sloot goed aan bij ons als ouders en bij onze dochter (behandelaar van de dagbehandeling en regiebehandelaar). Anderen sloten minder goed aan en hadden onvoldoende expertise (systeemtherapeut en IPG-ster).

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
6

03/08/2023 16:16

Farent

Niet goed, gelukkig had ik ook contact met een medewerker die de situatie bekeek zoals deze er lag en niet bevooroordeeld over kwam.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
7

03/08/2023 14:17

Farent

Goed

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

03/08/2023 13:14

Farent

Dymph is een super fijne individuele behandelaar. En ook in de groepstraining vullen zij en haar collega elkaar op een hele fijne en positieve manier aan. Heel fijn om door hun begeleid te worden

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

02/08/2023 19:06

Jeugd ggz Twente

Gewoon goed

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
8

02/08/2023 00:43

Farent

Het is vooral de medewerker die mij een vertrouwd en veilig gevoel geeft. De locatie is schoon, opgeruimd en goed bereikbaar.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
9

01/08/2023 20:12

Farent

Nog niet veel ervaring, maar de eerste ervaring is bijzonder goed. Heel laagdrempelig, snel een afspraak, medewerker neemt de tijd en straalt rust uit.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

01/08/2023 15:39

Farent

Super tevreden en klantvriendelijk.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
4

30/07/2023 14:42

Farent

Niet goed. Ik betreur de wijze waarop het gegaan is. Maar 1,5 jaar en 0 resultaat vind ik ronduit bedroevend.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
4

28/07/2023 12:30

Farent

Slecht

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)