Bekijk uw welzijnsorganisatie.

De kracht van transparantie

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.

Interne transparatie

Waarom interne publicatie van resultaten?
Door de resultaten intern transparant te maken bevordert een organisatie de draagkracht onder de medewerkers. Bovendien krijgen ze meer bewustzijn dat elk klantcontact ook echt leidt tot een bepaalde reactie en een bepaald oordeel.

Mogelijkheden voor interne publicatie
• Resultaten op intranet delen
• Resultaten tonen op schermen binnen de organisatie. Communiceer op strategische plaatsen zoals de ontvangstbalies, vergaderzalen en andere ruimten waar activiteiten plaatsvinden

Externe transparantie

Waarom externe publicatie van resultaten?
De organisatie laat zien dat zij de cliënt serieus neemt
De cliënt ziet dat er iets met de resultaten wordt gedaan
De stem van de cliënt wordt gehoord, dit bevordert ook de cliëntgerichtheid van de medewerkers

Mogelijkheden voor externe publicatie
• Publicatie op eigen website of partnersites via een gratis en standaard beschikbare widget
• Publicatie op welzijn.tevreden.nl

Laatste reviews

Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op welzijn.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

Tevreden.nl streeft naar openheid en transparantie van onderzoeksresultaten richting consumenten, stakeholders of ketenpartners. Kinderopvang.tevreden.nl werkt daarom samen met Opiness. De resultaten en reviews verzameld op kinderopvang.tevreden.nl kunnen worden gepubliceerd op Opiness.

7.8
7

19/02/2024 14:52

Farent

De ervaring met Farent is goed.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
8

18/02/2024 16:18

Farent

Prettige gesprekken met mensen die weten waar ze het over hebben

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

18/02/2024 08:23

Farent

Geweldige maatschappelijk werkster die je op de goede weg helpt.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
3

18/02/2024 07:18

Jeugd ggz Midden Ijssel en Oost Veluwe

De behandelaar waarmee je werkt is heel belangrijk. Ook moet het hilpvraag binnen bepaalde kaders vallen. Als dat wel zo is kunnen ze fantastisch helpen. Maar wanneer er iets anders gewenst is, is het hulp veel minder effectief.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
8

17/02/2024 20:51

Farent

Prima

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

17/02/2024 17:48

Farent

We zijn heel tevreden. Toen we opnieuw aan de bel trokken omdat het niet goed ging met onze dochter werd dit heel vlot opgepakt. En naar volle tevredenheid.

  • DE VRAGENLIJST OUDERS OVER KINDEREN/JONGEREN
10

17/02/2024 15:54

Farent

Ik ben vooral zeer tevreden over de medewerkster die mij helpt

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
9

17/02/2024 14:24

Farent

Ik kreeg hulp met betrekking tot de eenheid van het gezin. Zij hebben op adequate wijze de noodzakelijke werkzaamheden en procedures uitgevoerd om onze betrekkingen te verbeteren.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
9

17/02/2024 13:38

Farent

Zeer prettige omgeving waar makkelijk over problemen gepraat kan worden.

  • DE VRAGENLIJST OUDERS OVER KINDEREN/JONGEREN
1

16/02/2024 13:48

Farent

Zeer teleurstellend

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

16/02/2024 13:15

Sociaal Raadslieden Werk

Vriendelijk en snel geholpen

  • Sociaal raadslieden werk
10

16/02/2024 13:03

ElkWelzijn

Vroeger voetbalden we altijd bij pannakooi

  • Evaluatie jongerenwerk
8

16/02/2024 12:32

ElkWelzijn

Positief, iedereen is gezellig vooral sven

  • Evaluatie jongerenwerk
9

16/02/2024 11:59

ElkWelzijn

Goed altijd behulpzaam,

  • Evaluatie jongerenwerk
10

16/02/2024 11:51

ElkWelzijn

Heel erg goed

  • Evaluatie jongerenwerk
10

16/02/2024 11:46

ElkWelzijn

Heel leuk en gezellig

  • Evaluatie jongerenwerk
2

15/02/2024 23:58

Farent

Waardeloos

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
8

14/02/2024 20:17

Farent

Goede indruk

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

13/02/2024 18:26

Farent

Perfect

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
9

13/02/2024 17:55

Farent

Tevredenheid

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

13/02/2024 15:38

Farent

Ik heb gesprekken gehad omtrent de zorg vorm mijn moeder. Dit is in gang gezet door de POH.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

13/02/2024 06:23

Farent

Geweldig, een super team.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
1

13/02/2024 01:11

Jeugd ggz Ijsselland

Er wordt over het kind en het gezin gecommuniceerd en onvolledig met het kind en gezin. Hieruit kwam een heel vernederde conclusie. Na afsluiting van de behandeling kwam een onjuist verslag naar de huisarts met precies de beschrijving waarom wij hadden besloten om geestelijke gezondheidszorg alleen maar als nuttig te zien voor medicijnen en diagnostiek. Vernederend en onjuiste communicatie.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
6

12/02/2024 22:44

Jeugd ggz Midden Ijssel en Oost Veluwe

Op zich prima. Jammer dat behandelaar zelf de behandeling gestopt heeft dit omdat ik even erg druk was met werken.

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren