Bekijk uw welzijnsorganisatie.

De kracht van transparantie

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.

Interne transparatie

Waarom interne publicatie van resultaten?
Door de resultaten intern transparant te maken bevordert een organisatie de draagkracht onder de medewerkers. Bovendien krijgen ze meer bewustzijn dat elk klantcontact ook echt leidt tot een bepaalde reactie en een bepaald oordeel.

Mogelijkheden voor interne publicatie
• Resultaten op intranet delen
• Resultaten tonen op schermen binnen de organisatie. Communiceer op strategische plaatsen zoals de ontvangstbalies, vergaderzalen en andere ruimten waar activiteiten plaatsvinden

Externe transparantie

Waarom externe publicatie van resultaten?
De organisatie laat zien dat zij de cliënt serieus neemt
De cliënt ziet dat er iets met de resultaten wordt gedaan
De stem van de cliënt wordt gehoord, dit bevordert ook de cliëntgerichtheid van de medewerkers

Mogelijkheden voor externe publicatie
• Publicatie op eigen website of partnersites via een gratis en standaard beschikbare widget
• Publicatie op welzijn.tevreden.nl

Laatste reviews

Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op welzijn.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

Tevreden.nl streeft naar openheid en transparantie van onderzoeksresultaten richting consumenten, stakeholders of ketenpartners. Kinderopvang.tevreden.nl werkt daarom samen met Opiness. De resultaten en reviews verzameld op kinderopvang.tevreden.nl kunnen worden gepubliceerd op Opiness.

7.9
10

24/07/2024 18:05

Dr Veronique Bataille

Experience was 10/10 from telephone calls pre-appointment, the welcoming receptionist on arrival and then an excellent doctor.

  • Patient Experience Survey
9

24/07/2024 16:10

ElkWelzijn

Het is leuk en gezellig

  • Evaluatie jongerenwerk
8

24/07/2024 16:07

ElkWelzijn

Dat ze veel activiteiten doen

  • Evaluatie jongerenwerk
10

24/07/2024 15:33

Dr Manuraj Singh

kind, diligent, excellent communication

  • Patient Experience Survey
7

24/07/2024 14:41

Jeugd ggz Midden Ijssel en Oost Veluwe

Lange wachttijden, vriendelijk en kundig personeel, eigen inbreng wordt ook gewaardeerd.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

22/07/2024 14:15

Jeugd ggz Ijsselland

Een goede ervaring je wordt goed geholpen

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
2

22/07/2024 10:47

Jeugd ggz Midden Ijssel en Oost Veluwe

Zoals ik aan gaf de eerste jaren waren super daarna ging alles mis Inmiddels krijgen wij de juiste zorg

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

21/07/2024 10:05

Dr Dario Ahangari

Excellent, very efficient..staff could not have been more charming and the Dr excellent.

  • Patient Experience Survey
10

19/07/2024 15:53

ElkWelzijn

Heel goed en mooi ,ik ben heel blij en mijn tas is heel mooi ook de bediening is zeer goed10/10 perfect

  • Evaluatie jongerenwerk
8

19/07/2024 15:42

ElkWelzijn

Leuk

  • Evaluatie jongerenwerk
8

19/07/2024 15:29

ElkWelzijn

Leuk en gezellig

  • Evaluatie jongerenwerk
7

19/07/2024 15:19

ElkWelzijn

Leuk

  • Evaluatie jongerenwerk
9

19/07/2024 15:19

ElkWelzijn

Gezellig

  • Evaluatie jongerenwerk
1

19/07/2024 15:18

Jeugd ggz Ijsselland

We werden niet gehoord. Behandelaar had eigen plan, want die heeft ervoor geleerd zei ze, met andere woorden wat weten jullie nou. Je wordt voor het karretje gezet om dingen voor elkaar te krijgen. Communicatie is slecht en er worden vaak ongepaste dingen gezegd

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
10

19/07/2024 15:08

Maatschappelijk werk

Erg prettig. Goede gesprekken wat duidelijkheid brengt. Je wordt goed geholpen en gehoord.

  • Algemeen maatschappelijk werk
10

19/07/2024 11:39

Maatschappelijk werk

Zie andere tekst......

  • Algemeen maatschappelijk werk
10

19/07/2024 08:57

Dr Alam Hussain

All very efficient and helpful

  • Patient Experience Survey
8

18/07/2024 16:49

Maatschappelijk werk

goede ervaring met deskundige mensen

  • Algemeen maatschappelijk werk
7

18/07/2024 15:52

Jeugd ggz Twente

Ik was er tevreden over

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
9

18/07/2024 15:28

Maatschappelijk werk

Ik heb het als heel prettig ervaren. Heel veel aan de gesprekken gehad.

  • Algemeen maatschappelijk werk
10

18/07/2024 08:23

Ms Tania Adib

Initial consultation was great - Really happy I chose to see a female Doctor. Ms Adib gave me lots of information and time to ask questions. Regarding the clinic though....I was disappointed about the apples. (Think that's called misleading information?!). But the staff were helpful and friendly, on the phone and in person too.

  • Patient Experience Survey
9

17/07/2024 15:27

ElkWelzijn

Leuk dat jullie ook in de vakantie dingen organiseren! Nog steeds zeer te spreken over ElkWelzijn.

  • Evaluatie jongerenwerk
9

17/07/2024 15:20

ElkWelzijn

Heb deelgenomen aan zomeractiviteit. Dat was top

  • Evaluatie jongerenwerk
9

17/07/2024 12:39

Ms Tania Adib

Very smooth experience, polite staff and tranquil atmosphere. My consultation with Ms Adib was smooth, friendly and professional.

  • Patient Experience Survey