Bekijk uw welzijnsorganisatie.

De kracht van transparantie

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.

Interne transparatie

Waarom interne publicatie van resultaten?
Door de resultaten intern transparant te maken bevordert een organisatie de draagkracht onder de medewerkers. Bovendien krijgen ze meer bewustzijn dat elk klantcontact ook echt leidt tot een bepaalde reactie en een bepaald oordeel.

Mogelijkheden voor interne publicatie
• Resultaten op intranet delen
• Resultaten tonen op schermen binnen de organisatie. Communiceer op strategische plaatsen zoals de ontvangstbalies, vergaderzalen en andere ruimten waar activiteiten plaatsvinden

Externe transparantie

Waarom externe publicatie van resultaten?
De organisatie laat zien dat zij de cliënt serieus neemt
De cliënt ziet dat er iets met de resultaten wordt gedaan
De stem van de cliënt wordt gehoord, dit bevordert ook de cliëntgerichtheid van de medewerkers

Mogelijkheden voor externe publicatie
• Publicatie op eigen website of partnersites via een gratis en standaard beschikbare widget
• Publicatie op welzijn.tevreden.nl

Laatste reviews

Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op welzijn.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

Tevreden.nl streeft naar openheid en transparantie van onderzoeksresultaten richting consumenten, stakeholders of ketenpartners. Kinderopvang.tevreden.nl werkt daarom samen met Opiness. De resultaten en reviews verzameld op kinderopvang.tevreden.nl kunnen worden gepubliceerd op Opiness.

7.8
5

26/03/2023 11:17

Jeugd ggz Overige locaties

Ik vond de observatie mooi gedaan, maar niet in de juiste situaties, er is een 0-6 team, maar ze kunnen eigenlijk niet echt een diagnose stellen. De oudergesprekken waren voor ons niet heel erg helpend. We hebben wel wat meer inzicht in het gedrag van ons kind door het onderzoek. Maar ik denk dat er meer te zien kon zijn geweest als meer met ouders was afgestemd waar te observeren, of hoe het psychiatrisch onderzoek werd vormgegeven

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

23/03/2023 14:03

Sociaal Raadslieden Werk

Geslaagd

  • Sociaal raadslieden werk
1

22/03/2023 12:27

Jeugd ggz Twente

Ik vond het een slecht team, ze lieten mij niet goed praten en ik werd niet serieus genoeg genomen. En ze konden mij gene behandeling aan bieden.

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
9

14/03/2023 12:00

Jeugd ggz Twente

Fijne omgeving met lieve mensen die er alles aan doen om jou te helpen. Wanneer je denkt ik kom nooit meer uit dit diepe dal geloof me, therapie bij GGZ werkt

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
9

07/03/2023 16:42

Jeugd ggz Ijsselland

Ik heb een goeie ervaring gehad, de wachttijden tussen de intake en de behandelingen was niet te lang, er is goed de tijd genomen om naar mij te luister, kortom ik heb een fijne en goeie ervaring gehad.

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
10

06/03/2023 20:35

Jeugd ggz Twente

Open minder. Warm naar ons kind toe. Duidelijkheid voor hem en ons. Altijd mee willen denken

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
8

05/03/2023 08:58

Jeugd ggz Ijsselland

Zorgvuldig onderzoek gedaan.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
8

01/03/2023 12:59

ElkWelzijn

Ik organiseerde in mijn jongere jaren in de buurt al vrijwillige activiteiten. Ik had dan een kleine budget verzamelde en kocht dan spullen in. Zelf ging ik vaak naar buurtcentra waar diverse activiteiten waren en hieraan deelnam.

  • Evaluatie jongerenwerk
10

28/02/2023 15:58

ElkWelzijn

Heel leuk. Sommige spelletjes waren heel spannend en dat was leuk. Dat we hier hele leuke activiteiten doen.

  • Evaluatie jongerenwerk
9

28/02/2023 15:53

ElkWelzijn

Leuk

  • Evaluatie jongerenwerk
10

28/02/2023 15:45

ElkWelzijn

Aardig,behulpzaam,lief en GRAPPIG GROETJES Anouar

  • Evaluatie jongerenwerk
10

28/02/2023 15:44

ElkWelzijn

Leuk

  • Evaluatie jongerenwerk
10

28/02/2023 15:39

ElkWelzijn

De jongerwerke4s zijn aardig tegen mij

  • Evaluatie jongerenwerk
10

28/02/2023 15:39

ElkWelzijn

Super leuk! Ik ben blij dat ze zulke activiteiten doen.

  • Evaluatie jongerenwerk
9

25/02/2023 15:56

Jeugd ggz Ijsselland

Wij zijn super fijn geholpen in een situatie waarbij best wat onduidelijkheid was vanwege onverklaarbaar gedrag. Hier is alle tijd en ruimte voor genomen. Wij kijken terug op een erg fijne begeleiding.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
8

23/02/2023 19:40

Maatschappelijk werk

Door indringende gesprekken, die ook emoties opriepen, raakte de maatschappelijk werker vaak de kern / de oorzaak van een conflict.

  • Algemeen maatschappelijk werk
8

21/02/2023 14:04

Jeugd ggz Midden Ijssel en Oost Veluwe

we zijn heel tevreden geweest

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

17/02/2023 14:22

Sociaal Raadslieden Werk

Heel goed. Ik raad het iedereen aan.

  • Sociaal raadslieden werk
10

17/02/2023 10:56

Sociaal Raadslieden Werk

Geweldige hulp in een wirwar van regels!

  • Sociaal raadslieden werk
10

10/02/2023 14:32

Sociaal Raadslieden Werk

Zeer vakkundig en meedenkend

  • Sociaal raadslieden werk
10

10/02/2023 13:00

Sociaal Raadslieden Werk

Ik wordt altijd goed geholpen als het gaat om belasting zaken of rechtskwesties. Ben blij dat deze voorziening er is!

  • Sociaal raadslieden werk
9

09/02/2023 18:06

Farent

Wij doorliepen een heel prettig traject dat voor onze zoon een wereld van verschil maakte in zijn geluksgevoel: hij startte als een bijzonder ongelukkig kind en mede door de hulp van Farent is hij doorgaans weer alsvanouds energiek en blij.

  • DE VRAGENLIJST OUDERS OVER KINDEREN/JONGEREN
9

08/02/2023 21:37

Jeugd ggz Twente

Goede hulp

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
6

07/02/2023 18:57

Jeugd ggz Ijsselland

Te lange wachttijd voor je einelijk aan de beurt bent. En teveel wisselingen in hulpverleners. Ten eerste moet je steeds opnieuw beginnen met je verhaal en daarbij spreken ze elkaar tegen in informatie. Bv medicijnen: De 1 zegt je mag niet zo maar stoppen maar dit moet met afbouwen, de ander zegt: kijk maar wanneer je stopt met de medcijnen, en je mag in een keer stoppen. Navraag bij huisarts en bijsluiter geven aan dat je niet zomdaar mag stoppen.

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren