Bekijk uw welzijnsorganisatie.

De kracht van transparantie

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.

Interne transparatie

Waarom interne publicatie van resultaten?
Door de resultaten intern transparant te maken bevordert een organisatie de draagkracht onder de medewerkers. Bovendien krijgen ze meer bewustzijn dat elk klantcontact ook echt leidt tot een bepaalde reactie en een bepaald oordeel.

Mogelijkheden voor interne publicatie
• Resultaten op intranet delen
• Resultaten tonen op schermen binnen de organisatie. Communiceer op strategische plaatsen zoals de ontvangstbalies, vergaderzalen en andere ruimten waar activiteiten plaatsvinden

Externe transparantie

Waarom externe publicatie van resultaten?
De organisatie laat zien dat zij de cliënt serieus neemt
De cliënt ziet dat er iets met de resultaten wordt gedaan
De stem van de cliënt wordt gehoord, dit bevordert ook de cliëntgerichtheid van de medewerkers

Mogelijkheden voor externe publicatie
• Publicatie op eigen website of partnersites via een gratis en standaard beschikbare widget
• Publicatie op welzijn.tevreden.nl

Laatste reviews

Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op welzijn.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

Tevreden.nl streeft naar openheid en transparantie van onderzoeksresultaten richting consumenten, stakeholders of ketenpartners. Kinderopvang.tevreden.nl werkt daarom samen met Opiness. De resultaten en reviews verzameld op kinderopvang.tevreden.nl kunnen worden gepubliceerd op Opiness.

8.0
8

12/02/2025 19:56

Ms Tania Adib

Nice receptionists It would be nice to have some magazines etc upstairs

  • Patient Experience Survey
9

12/02/2025 19:12

Ms Tania Adib

Professional, knowledgeable and reassuring. Having a gynaecologist I can trust is very important.

  • Patient Experience Survey
10

12/02/2025 10:28

Dr Nicola Clayton

Excellent.

  • Patient Experience Survey
9

11/02/2025 12:09

Dr Nicola Clayton

An excellent service

  • Patient Experience Survey
10

07/02/2025 21:29

Mr David Selvadurai

All excellent lovely building and rooms clean very friendly staff at reception all very organised and efficient.

  • Patient Experience Survey
9

07/02/2025 17:56

Dr Elodie Azan

Dr Azan is a very competent, excellent doctor, who is prepared to go to any lenghts to help with your problem. Together with being meticulous and sharply focussed in her diagnostics and therapeutic skills, she communicates clearly and is empathetic, which makes her a good listener too. I felt really cared for, which is the best thing one can expect to receive from a doctor.

  • Patient Experience Survey
10

07/02/2025 15:43

Mr Pandelis Athanasias

Everything was great. I was kindly received at the clinic. I thank the doctor for explaining everything and providing me with his services.

  • Patient Experience Survey
10

06/02/2025 13:14

Dr Zoe Bellamy

Great practice and an excellent doctor. She was very attentive and caring towards my daughter who has a phobia of needles and needed a vaccine.

  • Patient Experience Survey
10

06/02/2025 12:35

Ms Ciara McKenna

A warm, attentive, professional clinician that I am happy to return to again and again

  • Patient Experience Survey
10

06/02/2025 10:43

Dr Alam Hussain

Absolutely excellent all round. The doctor I saw was not only highly expert, but very clear and specific in articulating the situation, inspiring great confidence.

  • Patient Experience Survey
9

06/02/2025 09:26

Ms Romana Kuchai

Clinic has a warm environment.

  • Patient Experience Survey
10

04/02/2025 22:12

Dr Sophie Flammarion

Great experience for this first visit for my baby girl. I felt she looked at everything and had a very pragmatic approach to diagnosis.

  • Patient Experience Survey
10

04/02/2025 22:10

Ms Anne-Laure Espie

Top practitioner. Effective and professional.

  • Patient Experience Survey
9

04/02/2025 19:11

Jeugd ggz Ijsselland

Fijne samenwerking.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
7

04/02/2025 14:09

Farent

Prettig, ik spreek nu vanuit mijn zoon. Die heeft contact met Farent.

  • DE VRAGENLIJST VOOR CLIENTEN (VOLWASSENEN)
10

03/02/2025 22:05

Dr Elodie Azan

Doctor Azan is the best in class

  • Patient Experience Survey
7

02/02/2025 17:30

Jeugd ggz Twente

gewoon vriendelijk en hulpzaam

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
10

02/02/2025 17:24

Dr Dario Ahangari

everything was amazing

  • Patient Experience Survey
10

01/02/2025 19:55

Ms Tania Adib

The staff at the MCK are professional, efficient and kind. The premises are lovely, welcoming and comforting.

  • Patient Experience Survey
1

01/02/2025 15:36

Jeugd ggz Overige locaties

Alleen al de zin "Uw reactie op deze vraag kan worden gepubliceerd op" uiteraard zal mijn recensie niet geplaatst worden want dat is niet positief. De hele manier van aanpak is niet wat wij voor ogen hadden. Wij hebben ons op advies van school aangemeld i.v.m. concentratie uitdagingen. Jullie hebben het erg ingewikkeld gemaakt en in plaats van een pragmatische aanpak kiezen jullie ervoor om een lang traject in te gaan zetten. Het is ons duidelijk waarom er zulke lange wachtlijsten zijn.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

31/01/2025 13:36

Dr Veronique Bataille

really positive experience, Dr Bataille made me feel at ease, made a thorough examination and was able to remove my moles straight away.

  • Patient Experience Survey
10

31/01/2025 00:02

Dr Veronique Bataille

I am very happy with Dr Bataille, her expertise, bed-side manner, and humour! The cost of services is very reasonable. The staff at Medical Chambers Kensington are polite and helpful. However, there is difficulty getting clear information regarding the cost of treatment, and appointments can be repeatedly cancelled and reschedulled. However, overall I am happy with the Medical Chambers Kensington and I would recommend it to others.

  • Patient Experience Survey
9

30/01/2025 19:40

Maatschappelijk werk

Bij de intake was e.e.a. al zo duidelijk dat er een voorstel volgde voor plan van aanpak en goedkeuring werd gevraagd om meer info bij de buren in te winnen over een bepaald behandelplan en of dat voor mij van toepassing zou zijn. Daar heb ik inmiddels aardig wat sessie achter de rug en ik ga zeer zeker vooruit. Nogmaals bedankt voor jouw snelle handelen!

  • Algemeen maatschappelijk werk
10

30/01/2025 19:03

Dr Zoe Bellamy

Dr Bellamy and all the team were absolutely fab. She was very thorough and patient, and made me feel totally at ease during my consultation. Would highly recommend!

  • Patient Experience Survey