Bekijk uw welzijnsorganisatie.

De kracht van transparantie

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.

Interne transparatie

Waarom interne publicatie van resultaten?
Door de resultaten intern transparant te maken bevordert een organisatie de draagkracht onder de medewerkers. Bovendien krijgen ze meer bewustzijn dat elk klantcontact ook echt leidt tot een bepaalde reactie en een bepaald oordeel.

Mogelijkheden voor interne publicatie
• Resultaten op intranet delen
• Resultaten tonen op schermen binnen de organisatie. Communiceer op strategische plaatsen zoals de ontvangstbalies, vergaderzalen en andere ruimten waar activiteiten plaatsvinden

Externe transparantie

Waarom externe publicatie van resultaten?
De organisatie laat zien dat zij de cliënt serieus neemt
De cliënt ziet dat er iets met de resultaten wordt gedaan
De stem van de cliënt wordt gehoord, dit bevordert ook de cliëntgerichtheid van de medewerkers

Mogelijkheden voor externe publicatie
• Publicatie op eigen website of partnersites via een gratis en standaard beschikbare widget
• Publicatie op welzijn.tevreden.nl

Laatste reviews

Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op welzijn.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

Tevreden.nl streeft naar openheid en transparantie van onderzoeksresultaten richting consumenten, stakeholders of ketenpartners. Kinderopvang.tevreden.nl werkt daarom samen met Opiness. De resultaten en reviews verzameld op kinderopvang.tevreden.nl kunnen worden gepubliceerd op Opiness.

8.5
10

02/09/2025 14:08

Dr Nicola Clayton

My appointment went smoothly. Nicola was excellent and very thorough. She made me feel at ease and sorted out my skin problems. I highly recommend her

  • Patient Experience Survey
10

02/09/2025 11:23

Mr Pandelis Athanasias

Mr Pandelis Athanasias is an excellent , caring and compassionate doctor , would highly recommend him , he is an excellent surgeon and clinician and always extremely caring and kind . The clinic is good and very well equipped

  • Patient Experience Survey
10

01/09/2025 10:46

Dr Victoire Kotur de Castelbajac

I had a pleasant appointment with Dr Kotur de Castelbajac - she is a warm physician who take time with her patients. And she makes you feel at ease and relax.

  • Patient Experience Survey
5

31/08/2025 00:52

Dr Dario Ahangari

Dr Ahangari is quite professional but he lacks of depth in the way he practices medicine or how he proceeds during the consultation. He hesitates a bit when he examines, he takes a distance from the patient.

  • Patient Experience Survey
10

29/08/2025 13:08

Ms Romana Kuchai

Fantastic doctor!!

  • Patient Experience Survey
10

28/08/2025 19:11

Dr Sophie Flammarion

Great experience, very thorough and informative excellent bedside manners with my baby

  • Patient Experience Survey
10

28/08/2025 15:04

Dr Zoe Bellamy

Dr Bellamy is extremely thorough in her approach and shows empathy and care. Her professional approach and diligence make each consultation worthwhile. I would highly recommend her.

  • Patient Experience Survey
10

28/08/2025 13:28

Ms Romana Kuchai

Romana Kuchai was excellent. She explained everything very clearly and was very reassuring. Very approachable and easy to ask her any questions. Would highly recommend.

  • Patient Experience Survey
10

28/08/2025 10:44

Jeugd ggz Ijsselland

Erg goed. Er wordt goed geluisterd naar wat er nodig is.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

27/08/2025 21:20

Dr Mark Weatherall

Excellent as always. Dr. Weatherall continued what has been a very effective migraine treatment for me with his usual thoroughness, understanding and good humour.

  • Patient Experience Survey
10

25/08/2025 20:05

Jeugd ggz Midden Ijssel en Oost Veluwe

Wij waren zeer verrast over de korte wachttijden, het uiterst vriendelijke, betrokken en gepasioneerde manier van werken binnen de jggz. Het voelde heel erg fijn om laagdrempelig hulp te mogen vragen/ontvangen in zo'n emotioneel moeilijke, spannende tijd. We hebben ons heel erg gezien, gesteund en gehoord gevoeld. We waren kritisch door eerdere ervaringen maar daar werd professioneel op gereageerd en mee omgegaan. Heel erg bijzonder. Dankzij deze fijne begeleiding kunnen wij weer zelfstandig verder. Daar zijn we oprecht heel erg dankbaar voor.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
8

25/08/2025 18:11

Jeugd ggz Overige locaties

soms had ik geen zin om te gaan maar als ik er dan ben geweest was ik altijd wel heel blij daarna

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
2

25/08/2025 16:13

Jeugd ggz Ijsselland

Onvoldoende gehoord over de diepte en ernst van de problematiek en de impact van ernstige psychiatrische problematiek op een gezin. Ook al is het beeld complex

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
8

25/08/2025 16:06

Jeugd ggz Midden Ijssel en Oost Veluwe

Mijn ervaring met jeugd ggz is in mijn ervaring en die van mijn zoontje zijn goed. We hebben veel kunnen bespreken en kunnen sparren over dingen die gaande waren. We hebben zeer lieve mensen gehad.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
9

25/08/2025 14:44

Jeugd ggz Ijsselland

Heel goed, professionele en betrokken professionals.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

25/08/2025 14:04

Jeugd ggz Twente

Ik heb een hele goed ervaring met de jggz. Ik vond de wachttijd wel lang, maar er zijn natuurlijk ook andere kinderen en jongeren die ook hulpen nodig hebben. Verder ben ik er tevreden erover en ik zou het mensen aanbevelen!

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
10

21/08/2025 11:38

Dr Alam Hussain

I had been experiencing periods of dizziness which Dr Alam resolved with gentleness and empathy after conducting a thorough analysis of my problem.

  • Patient Experience Survey
10

21/08/2025 10:13

Dr Veronique Bataille

Very professional and swift evaluation, still very thorough.. Excellent overall..

  • Patient Experience Survey
10

20/08/2025 13:03

Dr Mark Weatherall

The appointments were available quickly, easy to book. Om the day the reception team very courteous. Dr. Weatherall was great, very thorough in trying to understand your history, followed by his examination and treatment

  • Patient Experience Survey
9

19/08/2025 09:51

Mr Venkatesh Subramanian

I had a HyCoSy yesterday and was really happy with the whole experience. Dr Subramabian was great at reassuring me throughout the appointment and he is clearly a pro at what he does.

  • Patient Experience Survey
7

18/08/2025 15:54

Jeugd ggz Ijsselland

Ik vind het fijn dat we de hulp hebben gekregen om een duidelijke diagnose te kunnen stellen.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
9

15/08/2025 21:03

Jeugd ggz Overige locaties

De behandelaar waar ik mee zat was heel fijn en dat maakten mijn ervaring ook prettig

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
10

15/08/2025 14:49

Dr Alam Hussain

Highly recommend, everyone was lovely.

  • Patient Experience Survey
10

13/08/2025 15:09

Ms Tania Adib

I have been seen Ms Tania Adib for over two years and she is an excellent Gynaecologists who I would highly recommend

  • Patient Experience Survey