Bekijk uw welzijnsorganisatie.

De kracht van transparantie

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.

Interne transparatie

Waarom interne publicatie van resultaten?
Door de resultaten intern transparant te maken bevordert een organisatie de draagkracht onder de medewerkers. Bovendien krijgen ze meer bewustzijn dat elk klantcontact ook echt leidt tot een bepaalde reactie en een bepaald oordeel.

Mogelijkheden voor interne publicatie
• Resultaten op intranet delen
• Resultaten tonen op schermen binnen de organisatie. Communiceer op strategische plaatsen zoals de ontvangstbalies, vergaderzalen en andere ruimten waar activiteiten plaatsvinden

Externe transparantie

Waarom externe publicatie van resultaten?
De organisatie laat zien dat zij de cliënt serieus neemt
De cliënt ziet dat er iets met de resultaten wordt gedaan
De stem van de cliënt wordt gehoord, dit bevordert ook de cliëntgerichtheid van de medewerkers

Mogelijkheden voor externe publicatie
• Publicatie op eigen website of partnersites via een gratis en standaard beschikbare widget
• Publicatie op welzijn.tevreden.nl

Laatste reviews

Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op welzijn.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

Tevreden.nl streeft naar openheid en transparantie van onderzoeksresultaten richting consumenten, stakeholders of ketenpartners. Kinderopvang.tevreden.nl werkt daarom samen met Opiness. De resultaten en reviews verzameld op kinderopvang.tevreden.nl kunnen worden gepubliceerd op Opiness.

8.5
10

12/12/2025 01:49

Dr Veronique Bataille

Excellent professional and supportive care in a modern well-equipped clinic. Great communication before, during and after consultation.

  • Patient Experience Survey
9

12/12/2025 00:47

Dr Mark Weatherall

The appointment with Dr. Weatherall was more informative than any other headache specialist visit we’ve had. He conducted a thorough assessment of my daughter and clearly explained his recommended next steps. He gave us confidence in her current treatment and also suggested additional options, such as a specific neuromodulation device. Although I’ve done extensive reading and much of the information wasn’t entirely new to us, it was extremely helpful to hear his professional evaluation of specific treatments based on his experience and expertise. I am very glad we saw Dr. Weatherall and would wholeheartedly recommend him.

  • Patient Experience Survey
10

11/12/2025 21:12

Dr Sophie Flammarion

Experience was positive despite a longer than ideal wait time at reception (only one person for multiple clients, and the couple before me just had a lot of questions), and the Dr being late. Having this said, Dr was really friendly and efficient

  • Patient Experience Survey
10

11/12/2025 20:44

Dr Veronique Bataille

Consistently perfect

  • Patient Experience Survey
8

11/12/2025 07:42

Maatschappelijk werk

Een fijne organisatie waarbij ik snel terecht kon voor hulp. Er werd goed aandacht besteedt aan waar ik behoefte had.

  • Algemeen maatschappelijk werk
9

10/12/2025 10:37

Maatschappelijk werk

Ik vond het heel erg goed verlopen en Voor mij heeft het heel goed geholpen

  • Algemeen maatschappelijk werk
10

10/12/2025 07:55

Jeugd ggz Midden Ijssel en Oost Veluwe

Wij zijn heel fijn geholpen. Er werd naar oplossingen gekeken, en mee gedacht. We kregen ook veel tips. Niet alleen het kind is geholpen maar ook wij hebben veel geleerd. Fijn dat dit er is voor ouders en kind.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
10

07/12/2025 21:13

Jeugd ggz Twente

Wij kwamen deze keer alleen voor het instellen van medicatie bij ASS. Geen verdere "behandeling". Mevrouw heeft ons hierin prima begeleid. Dank daarvoor.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
8

07/12/2025 17:04

Jeugd ggz Ijsselland

Gewoon een goede ervaring, er werd goed geluisterd en ik voelde mij op mijn plek

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
10

07/12/2025 16:02

Dr Zoe Bellamy

Dr Bellamy is approachable, thorough, and professional and will make sure all your concerns are addressed.

  • Patient Experience Survey
10

04/12/2025 11:04

Dr Mark Weatherall

The remote consultation was at my request and it was efficiently arranged and constructive

  • Patient Experience Survey
10

04/12/2025 09:32

Dr Veronique Bataille

Excellent service provided in a very professional manner.

  • Patient Experience Survey
8

02/12/2025 21:18

Jeugd ggz Ijsselland

De hulpverleners waren bijzonder tactvol en respectvol als het ging om ons vertrouwen terug te winnen. Ze hebben ons kind als geheel gezien en niet alleen zijn gedrag.

  • Klantervaring onderzoek - Ouders
9

01/12/2025 11:01

Jeugd ggz Overige locaties

Erg goed geholpen en altijd vriendelijk

  • Klantervaring onderzoek - Jongeren
10

01/12/2025 09:29

Dr Anne Drouet-Groff

Great

  • Patient Experience Survey
9

28/11/2025 22:33

Dr Mark Weatherall

After suffering from 6-8 migraines per month for many years, and lack of real long term resolutions from local GPs, I am so thankful for my consultation with Dr Mark Weatherall. Dr Mark Weatherall was friendly, polite but above all, was very knowledgeable for his area of expertise. He explained clearly on my symptoms, and options available that are appropriate reduce frequency of migraines without too many side effects. I would 100% recommend Dr Mark Weatherall for migraine sufferers.

  • Patient Experience Survey
10

27/11/2025 21:49

Nurse/ Healthcare Assistant

blood test

  • Patient Experience Survey
8

27/11/2025 16:56

Dr Mark Weatherall

I enjoyed the session, and it gives me hope that the headaches, which have been there for around seven years, can be treated by working on ingrained habits of muscular tension. After a month of working with the exercises I'm wondering how long it will take to feel the discomfort lighten.

  • Patient Experience Survey
10

26/11/2025 15:10

Ms Ciara McKenna

Excellent

  • Patient Experience Survey
1

25/11/2025 16:00

Dr Zoe Bellamy

The Clinic was nice the lady’s at the desk were helpful and welcoming. But DR Zoe gave me miss information and was not helpful in the slightest, I left feeling poor and insecure about my body.

  • Patient Experience Survey
10

23/11/2025 10:48

Dr Alam Hussain

Appointment with Dr Allam Hussein for ear micro suction. I am an existing patient

  • Patient Experience Survey
10

22/11/2025 20:25

Dr Zoe Bellamy

Very good

  • Patient Experience Survey
10

19/11/2025 13:17

Ms Tania Adib

Nice clinic, very good knowledgeable doctor. Very easy to talk to.

  • Patient Experience Survey
10

19/11/2025 13:12

Dr Nicola Clayton

I had a very thorough examination and review of my condition and was provided with a comprehensive set of recommendations for treatment of it.

  • Patient Experience Survey